کانون‌های گروه‌های تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران رتبه‌بندی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام آرش رجبی اظهار کرد: بهبود اکوسیستم تبلیغی و ارتقای کیفیت فعالیت‌های فرهنگی از جمله اهداف این طرح است.

وی ابراز کرد: این رتبه بندی با شفافیت و عدالت، به رشد اکوسیستم تبلیغی و ایجاد رقابت سالم کمک می‌کند و گروه‌ها با بهبود عملکرد، نشان تبلیغی دریافت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام رجبی در ادامه افزود فرآیند اجرایی، فعالیت‌های تبلیغی، میزان تأثیرگذاری و جایگاه در شبکه تبلیغی معیارهای ارزیابی این طرح شمرده می‌شود.

وی به زمان اجرا اشاره کرد و گفت: این طرح طی ۶ ماه و در سه فاز اجرا خواهد شد و شناسایی نقاط ضعف و قوت گروه‌ها، افزایش نوآوری و بهره‌وری در تبلیغات فرهنگی، همچنین الگو سازی برای نهادهای فرهنگی سراسر کشور از نتایج این طرح خواهد بود.

گفتنی است، متولی این طرح اداره کل شبکه‌سازی و راهبری فرهنگی تبلیغی معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم مجله فارسی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + پنج =