قراداد خدمات رسانه‌ای تئاتر رسمیت پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر به‌منظور سازماندهی حرفه‌ای و همکاری فی‌مابین دست‌اندرکاران تولیدات هنری عرصه رسانه، ارتباطات و تبلیغات تئاتر و گروه‌های نمایشی قرارداد رسمی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

این قرارداد پس از بررسی‌های کارشناسی و مشاوره‌های حقوقی متعدد در ساختاری کاربردی و با دقت قانونی به همت سومین هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر تنظیم شده که چندین هدف را از جمله شفاف‌سازی مسیر همکاری طرفین، چهارچوب تعهدات طرفین با جزئیات کامل و آینده‌نگری حداکثری، کاهش اختلافات احتمالی به حداقل ممکن و یکسان‌سازی تعاریف خدمات و همکاری تبیین و تأمین می‌کند.

این قرارداد حاوی تمام مفاد لازم و پیش‌بینی شده است و در هر زمانی با شرایط روز و بازار کار و همچنین مبنای توافقات طرفین قابلیت به روزرسانی دارد.

قرارداد مذکور یک شرح شغلی مفصل به‌انضمام تعاریف و حدود خدمات حرفه‌ای را شامل می‌شود که در جهت تعربف چهارچوب همکاری بین گروه نمایشی و کارگزاران هنری رسانه ای شاخه‌های متنوع روابط‌عمومی و تبلیغات و حتی شیوه‌نامه و پروپوزال همکاری راهنمای جامعی به شمار می‌رود.

این قرارداد در اختیار اعضا و فعالان رسانه‌ای و روابط‌عمومی و تولیدکنندگان و مشاوران هنری تبلیغات تئاتر قرار گرفته و به‌عنوان سند همکاری و استمرار کاری و سوابق صنفی محسوب می‌شود و گروه‌های نمایشی نیز می‌توانند با ارائه درخواست از کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر این قرارداد را برای استفاده حقوقی در اختیار داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم مجله فارسی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + ده =