اولتیماتوم غریبآبادی به ناتو درباره تهدیدات علیه ایران/ ماجرا چیست؟
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، کاظم غریب آبادی معاون وزیر خارجه در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «اظهارات دبیرکل ناتو درباره استفاده آمریکا از پایگاههای ایتالیا و رومانی در حمله به ایران، موجب مسئولیت بینالمللی این کشورهاست. طبق قطعنامه ۳۳۱۴ مجمع عمومی، در اختیارگذاشتن سرزمین توسط یک دولت در جهت استفاده دولت ثالث برای انجام تجاوز علیه کشور دیگر، تجاوز محسوب میشود.»
نظرات کاربران