پشت‌پرده تنش ایران و آمریکا فاش شد / مدیریت تیم قالیباف در برابر تهدید‌های ترامپ

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، در پی انتشار تهدید‌های ترامپ علیه ایران در رسانه‌ها مبنی بر حمله نظامی در صورت ادامه حمایت‌های منطقه‌ای، هیئت ایرانی به ریاست محمدباقر قالیباف، این اقدامات را نقض آشکار تفاهم‌نامه‌های موجود دانست و بر موضع بی‌اعتمادی نسبت به رویکرد‌های تهدیدآمیز تأکید کرد.

این گزارش حاکی از آن است که با وجود تلاش‌های طرف آمریکایی برای عادی‌سازی تهدیدها، تیم مذاکره‌کننده ایران با مدیریت هوشمندانه این تنش، موفق به کسب یک دوره آرامش ۱۵ روزه شد.

همچنین در بخش فنی مذاکرات، ایران توانست از فشار آمریکا برای گره زدن مسائل مربوط به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به توافقات هسته‌ای جلوگیری کند؛ در حالی که طرف آمریکایی همچنان اصرار دارد که نقش آژانس را به عنوان یک مسیر مجزا و مستقل حفظ کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم مجله فارسی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 17 =